Dades personals

La meva foto
Blog amb eines educatives Tania Ruiz

dimarts, 5 d’octubre del 2010

Anteriors blogs

Bé, parlant de blogs m'agradaria ficar també un exemple de blog educatiu. Blog en el qual vaig participar.(Cal esmentar que tot el que hi ha al blog no és al cent per cent de caràcter acadèmic ja que apareixen també algunes entrades una mica caseres). De totes formes aquesta va ser la meua primera indagació en aquest món, i per això m’ha paregut interessant, a l'hora que apropiada, comentar-la. La idea va sorgir del meu professor de l'optativa "Comunicació audiovisual" en E.S.O. Havíem de crear un blog i en aquest hauríem de fer comentaris de les pel•lícules que es tractarien a classe, així com de llibres, etc. El que es tractava fomentar, era tant l’expressió escrita, com l’aprenentatge amb les noves tecnologies. Per a açò, vam crear vídeos, un programa de ràdio que es va retransmetre i va ser gravat a la UJI, etc. El que es pot comprovar a través dels comentaris d’aquest blog, és que el professor mitjançant aquest nou mètode ens feia la correcció de les faltes i ens comentava que tal havíem fet el treball, o ens comunicava la pròxima feina per fer. Tot el treball en general va ser realment gratificant, però el que més il•lusió em va fer, va ser que al cap d'algun any d'haver realitzat el blog vaig rebre l'agraïment d'un alumne que em donava les gràcies pel comentari d'un llibre de Joan Plà(Mor una vida es trenca un amor). Segons em deia,com es pot comprovar en el comentari d'aquesta entrada, havia de presentar un treball precipitadament i aquest l'havia servit per traure una bona nota a català. A primera vista pareix que no haja servit de molt, ja que el que va fer en principi, va ser el nomenat “copia-pega” tradicional, però, el que millor em va fer sentir es que al finalitzar el comentari em deia que desprès de llegir l'entrada tenia moltes ganes per llegir el llibre que li havien demanat a classe, però que se'l llegiria en calma, ja que pensava que era molt interessant i volia treballar-lo millor. Pense que anècdotes com aquesta ens mostren l’objectiu real de blogs com els que estem començant a elaborar.

Deixe ací el link per si el voleu vore:
http://bloctaniaruiz.blogspot.com/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada